Tuesday, December 9, 2014

Giveaway! Daisy, žaokica i plava suknjica - kako vam zvuči? :)




Moram da priznam da se malo osećam kao baba Mrazica, i to mi baš prija. :))) Ovog puta mi je to omogućila predivna Daisy. Odlučile smo da vam poklonimo ovu plavu suknjicu pa i da možda nekom tako rešimo "Nemam šta da obučem za novu godinu" problem(bilo bi nam drago). :))) I sama jedva čekam jednu koju ćete biti u prilici da vidite u nekom od narednih postova. Ova plava mi je posebno interesantna zbog svog sedefastog odsjaja. Već vidim kako bih je ja uklopila ali bih volela i da vidim kako bi to učinila naša srećna dobitnica. Suknja je M veličine, dužina je 48cm  obim struka 74cm. 
Uputstvo za učešće u nagradnoj igri:
1.Lajkujte stranicu Daisy
2.lajkujte stranicu Fashion sting
3.Šerujete post na svom profilu (sa opcijom javno/public)
4.Ostavite komentar ovde, ispod posta, sa svojom e-mail adresom, kako bih mogla da kontaktiram pobednika.

Pobednika ću izvući u nedelju 19.12.2014.

Napomena: Nagradna igra važi samo za Srbiju.

Pored nagradne igre u ovom postu možete naći nekoliko modela koji su se meni mnogo dopali pa ako delite moje mišljenje i ukus, trk do Daisy! :)











61 comments:

  1. Prelepa plava suknja! Fenomenalna boja i kroj.
    Iako je i ova crvena nešto posebno,mislim da treba hrabrosti za prošetati nešto takvo. :)
    jelena.videnovic@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. pitra_92@hotmail.com

    ReplyDelete
  3. sanjasladjan@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. Hoću i ja da se igraaaaaaaam :)

    tasna.ana@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za ženu koju volim i u suknje ću da zavirujem!
      Plava za moje Nebo!
      dimkeivan@mail.com

      Delete
  5. :)
    draganavracaricic@yahoo.com

    ReplyDelete
  6. Prelepa suknja! Bas bi me obradovala! :)
    jelenaveselinovic991@yahoo.com

    ReplyDelete
  7. Divne su suknjice :))
    dragana11111991@gmail.com

    ReplyDelete
  8. lepe su
    radoslava.grujic@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Prelepa suknjica :) zveki14@hotmail.com

    ReplyDelete
  10. Prelepe suknje
    vesnav_1999@yahoo.com

    ReplyDelete
  11. Prelepe su!!! :D
    missy-anchy@live.com

    ReplyDelete
  12. Sjajno
    kaca80@gmail.com

    ReplyDelete
  13. vericavasilijevic@live.com

    ReplyDelete
  14. Divan poklon! draganasd78@gmail.com

    ReplyDelete
  15. marijanastankovic10@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Preslatka je suknjica.

    ananikolic983@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Preslatka! *_*
    avonsrbija7@gmail.com

    ReplyDelete
  18. divno!
    tanja_stajic@yahoo.com :)

    ReplyDelete
  19. Zorica Jovanovic
    jovanovic.zoka@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Preslatke suknjice,retkost.
    zeljka96zr@hotmail.com

    ReplyDelete
  21. marija.nikolic1987@gmail.com
    :)

    ReplyDelete
  22. alisauzemljicuda5@gmail.com

    ReplyDelete
  23. ninxx0902@hotmail.com

    ReplyDelete
  24. lepo
    hristi981@yahoo.com

    ReplyDelete
  25. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  26. djurasinovic.jelena@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Lepa je :)
    Katarina Srejić
    jelenadanilonikolic@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Super. :)
    kristinadjokicesn@gmail.com

    ReplyDelete
  29. Moj broj i savršen kroj ;) Prelepa plava suknjica :) U potpunosti se slaže sa mojim vaternim lavovskim temperamentom i odlično bih je uklopila i ponela. Ponela bih je sa stilom u novogodišnjoj noći, mislim da za ovakvu suknjicu treba imati hrabrosti.Fenomenalna je <3
    kristinna2407@gmail.com

    ReplyDelete
  30. Obožavam plavo! Suknjica je božanstvena! enanikolic11@yahoo.com

    ReplyDelete
  31. divna suknjica.
    tesic.bojana@yahoo.com

    ReplyDelete
  32. Prelepo nešto!
    ljilja_mail@yahoo.com

    ReplyDelete
  33. zelim je!
    alisauzemljicuda5@gmail.com

    ReplyDelete
  34. treklneuljudni@gmail.com

    ReplyDelete
  35. jelenam94@gmail.com

    ReplyDelete
  36. jelena.kosanov@gmail.com

    ReplyDelete
  37. chemtasha93@gmail.com
    (facebook: tamara.tomic.5891)

    ReplyDelete
  38. saragara@hotmail.rs

    ReplyDelete
  39. anatimotijevic@yahoo.com

    ReplyDelete
  40. Prelepa suknja za moju suprugu :)
    pera2009@hotmail.com

    ReplyDelete
  41. Oh gospode.. Dobro bi mi dosla s obzirom da sam ceo zivot bucka i najzad sam skinula visak kilograma, mogla bih sebe da castim jednim ovako divnim komadom odece u kome cu najzad biti seksi i pozeljna.
    davisbrooke996@gmail.com

    ReplyDelete
  42. super

    smladenovic@rocketmail.com

    ReplyDelete